stressig dag...

Fy, förlåt för dålig uppdatering men dagen har varit stressig men rikitgt kul!
Den började med att jag fick skynda mig ner till johnsens och ta en fika och planera halloweenfesten tills imorgon med katta, ida och paula!
Just nu verkar det bli skitbra!
Sedan åkte vi iväg och handlade inför allt, sedan hem till katta och gjorde om hennes hus till ett spökhus haha.
Nemen, vi har fixat massor där, tyvärr kan jag inte skriva så mycket i bloggen om festen än men imorron får ni veta mera!
Och vet ni vad det bästa är? Att min favvo patte trollrumpa kanske kommer, det är nästan 100 att hon gör det!
Gud va kul.
Men nu måste jag sova för jag ska vara inne i stan tidigt som fan imorron, men ni fåtr mera uppdatering imorron!
kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0