tillbaka

Nu är jag tillbaka igen!
Jag har ju vart i lidköping över helgen och det blev ju itne så mycket bloggande därifrån eftersom vi var på stan hela dagen och på kvällarna var vi på resturang mm. Plus att våran stora data kraschade och min bärbara startade inte, men nu är det fixat min farbror räddade den stora och det visade sig att laddaren på den bärbara var sönder så vi fick köpa ny laddare.
Jag ska vi visa er sen vad jag har köpt under helgen.
Och igår kom min lilla kusin ner till oss, hene har jag inte träffat på fyra år tror jag så jag vi ska iväg på e liten shoppingrunda här snart, jag och mamma ska bara duscha.
Men vi hörs sedan när jag kommer hem, då ska ni få massabilder sen helgen mm.

ha det bar kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0