at home!

Kom precis hem, jag åkte till konfaträffen iallafall men det var verkligen värt det!
Det var riktigt kul och få träffa alla igen, och eftersom det itne bara var folk från berlin utan också från sommarkonfan så träffades alla!
Och efter konfan så träffade vi massa vänner med!
Som sagt imorgon är det ju studiedag och halva dagen går åt att plugga, kanske en sväng in till stan med katta och ida, ochs edan på kvällen blir det dans!
Just nu sitter jag och funderar på vad jag ska göra? något förslag?
Aja, kommer nog på något!
Ha det bra sålänge
kram!


körde på tunikan från tessie och svarta "randiga" strumpbyxor.
Till hade jag converse, halsduk och skinnjacka!

( haha, nu såg jag hur skrynklig tunikan blivit efter att jag har haft jackan över!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0