blogg.se?

Kom just på att jag har ju inte bloggat idag, fast jag har försökt men man kommer ju itne in på blogg.se!
Allt blir jättekonstigt!
Kan ju berätta att jag slutade ganska tidigt idag, hem och va barnvakt i några timmar.
Sedan drog jag och Sophia ner till djupedal och träffade angelica, lea och hilda. Satt och snackade med dom ett tag, sedan träffade vi massa 94or som vi va med. Och sen gick vi till ica för sophi ahar blivit riktigt beroende av tuggummi, plus att hon har ont i magen konstigt?
Haha, sen träffade vi robin en stund och nu sitter jag här!
Tråkigt inlägg jag vet men allt e ju sp konstigt ser inte kommentarera eller något så.
Tänkte göra ett inlägg någon dag om mig, så ni får lära känna mig och veta vem jag är! =)

Ha det så bra
kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0