gammal dagbok!

Gammal dagbok


Hmm, vad är det ?
jo jag tänkte göra ett inlägg med massa gamla bilder, fast jag har ju bara en liten det av bilderna på denna datan eftersom den inte är så jättegammal, men vi kan ju göra ett nytt inlägg frånd en gammla datan med!


Här är en bild på mig och paula i början av 7:an
Ett år sen! Här var man blond, fjortis och hade inga ögonbryn!


Haha, jo fjortis har väl dom felsta vart!


Vintern -08  



Jag och paula, våren- 08
Vi gillade orange foundation.


katta och amme vintern -08



vintern -08


vintern -08
Jag och paula innan hipp hoppen!


Vi gick i hipp hopp


Nyår i trollhättan 08/09



Fjortisjacka hade man också!


dansuppvisning i lisebergshallen 08



Jag och patricia vintern 09










Så här ser jag ut just nu då, men om några månader så sitter jag nog
och skrattar åt denna bilden med! ;)






Japp, det här inläget kanske inte blev så jättekul ändå, blev mera ett "amandas-fjortistid"
Men ska fixa ihop något bättre med ännu äldre bilder!
Nu ska jag ta ett bad eller en dush, Ni får ha det så bra så hörs vi imorgon!
kram ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0