hemma

Nu har jag och sophia kommit hem efter en kul kväll!
Ja somjag skrev innan så har vi haft fest här i området, så vi var där och käkade lite och fikade sedan drog vi ut och träffade markus, isak, oskar och axel.
Sedan så drog vi hem till markus och satt och snackade!
Så just nu sitter vi hemma hos mig, sophia sussar här.
Imorgon får vi se vad som händer, om en stund kommer en videoblogg upp!
Ha det bra och sov gott
kram från mig och sophia!


Jag och sophia innan middagen.


Pappa, soph och jag vid middagen!


vid fikat


Sophia, någon fotograf lär d inte bli iallafall :D

oskar och axel

mobilbilderna vill inte komma in så lägger in dom imorgon
Ha det bra
kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0