hemma från satden!

Gokväll bloggen!

Förlåt för dålig uppdatering men jag drog iväg till stan idag och mötte upp katta, ida, sofie och amanda!
Vi hade det jätttemysigt, vi knallade runt på gågatorna mest och hade sjukt kul!
Ida hade beslutångest vilken skinnjacka hon ville ha och båda var jättesnygga!
Amanda blev av med 200 kr på busskortet stackarn!
Katta tappade bort sin påse med henens byxor i en skoaffär!
Jag och Ida missade dansen!

Haha, mina vänner är sjuka på riktigt!
Jag lägger upp bilder om en liten stund, måste bara överföra dom!


fick med mig denna jättesöta blusen med rosett på ryggen från H&M
och ett solpuder! =)


( åh herregud, nu såg jag hur ful bilden ovanför blev! haha, jaja ni får stå ut)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0