Lovan!

Hahaha, sitter fortfarande och skrattar år minen Lovan gjorde när hon blev tårtad!


Ja, som ni kanske förstått så var våran plan att kaste en tårta på Lovan.
Vi började ju klockan nio idag, så halv åtta var jag Katta och Paula hemma hos Alice och började baka våran tårta.
De fick bli extra kladdig kladdkaka med grädde och smarties!
Haha, Alice ringde Lovan och frågade om hon inte kunde komma lite tidigare. (Lovan fattade inget!)
Lovan kommer och vet inte om att vi är där, så Katta och Paula går bakvägen ut och ställer sig på uppfarten.
Jag kommer ner för trappan och Lovan blir helt chockad och undrar vad jag gör där.
Jag tar med Lovan ut och där står Paula och Katta och sjunger!
Haha, Lovan blir jätteglad och jag frågar om hon kan ställa sig emellan dom så jag får ta ett kort

Och ett, två, tre SPLASCH!

Haha, hon får tårta i hela ansiktet!
Hahahaha, Lovan blir as chockad och bara springer runt och skriker och skrattar!
Sen fick hon gå in och tvätta av sig, sedang år vi till skolan.
Och som ni vet så är ju grädde ganska fett, och hon hade ju fått grädde i hela håret!
Och mitt under vårat matteprov så hör jag henne,
- Amanda, jag hittade en bit kladdkaka i mitt hår!
Haha, hon e sjuk!

Vi hade iallafall en riktigt kul dag!



Före 



efter


HAHAHA!


Pauli och katta


Lovisafisa & katta


Haha, stackarn fick grädde i hela ögonen!



Lovan och Paula


Paula, Katta, Lovan & Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0