my long day!

Tänkte berätta lite om min dag hitills.
Började en och en halv timma tidigare och kommer göra det varje dag i hela åttan, pga att jag har valt c-språk.
Så idag fick jag överleva min första tyska lektion. Haha, tyska är det fulaste språket som finns säger jag bara!
Och jag som har läst spanska i tre år tycker att det låter fult, men tyska slår allt!
Sedan var det vanlig skoldag till klockan fyra puuh!
Snackade en stund med carro och katta, och så träffade vi ida och sofie och pratade lite till. Sedan träffade vi räkan och koffe.
Efter en stund kom kattas mamma och körde upp oss.
Mötte sophia och följde henne till hennes fotbollsträning och snackade lite där med.
Jag har snackat mycket idag!
Och sedan kom jag hem och ja nu sitter jag här!
Imorgon är jag barnvakt också, blir kanske en sväng till allum efter det med sophia.
Men nu ska jag kolla om min hemmagjorda pizza är klar!


jag just nu =)

Kommentarer
Postat av: amanda

till lundin



haha, jag vet men vi får asnice shema om man börjar i cspråk så det e därför ;)

2009-09-01 @ 19:29:13
URL: http://amandalh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0