pluggpaus

Har fått kramp i handen efter allt skrivande och tänkte därför at en liten pluggpaus och slänga in ett inlägg!
Sitter och skriver en analys om dave pelzers böcker. Man skall egentligen bara skriva fyra sidor men jag är som jag är, det slutar med ca femton sidor istället. Haha, jag har alltid varit sån!
Aja, vi får la hoppas att det ger ett extra intyck för betygen!
Ja, ni kan säkert gissa vad jaghar gjort i stort sätt hela dagen!
Imorgon åker pappa och sebban iväg till karlstad och kollar på detroits träningsmach så jag och mamma går antagligen på bio!
Jag ska försöka hinna slänga iväg ett inlägg sen också men annars så hörs vi ju imorgon!
Ha det bra
kram!

Kommentarer
Postat av: xandra

det vet jag med för du har ju mvg i betyg

2009-12-26 @ 20:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0