slappardag

Idag har det vart en riktig slappar dag, kom hem efter skolan och drog i väg till allum en stund.
Fick tillbaka min mobil som vart på lagning! :D
Shoppade lite, sedan hem och fixa massa saker.

♥Städat rummet
♥Pluggat!
♥Klippt mig
♥Ansiktsmask&hårinpackning
♥målat naglarna

Ja en del av det jag har hunnit med idag!
Man borde ha sånna här dagar oftare!
Haha, nu har jag precis kollat färdigt på idol och ätit jordgubbskräm!


resultatet från klippningen, klippte ju bara topparna så
det blev inte någon så stor skilland! =)


Fick bli röda denna gången.
Depend nr36!




Haha, märker att jag bara börjat ta avlånga bilder.
Får nog sluta med det, dom blir ju så stora!

Ha det bra
kram! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0