ballar av stål

Gud måste ha problem idag. Han verkar både hata och älska mig. Hata mig måste han nog göra för att jag har fått någon axelinflammation och fått någon nerv i kläm i axeln, så det har hållt mig vaken hela natten så jag somnade runt halv åtta i morse. Så ja, ni kan nog lista ut vad jag har gjort hela dagen. Sovit, ni hade rätt. Men nu på kvällen så tänkte jag att min data kanske kunde starta, så jag trycket på knappen och vad händer? Den startar som om inget har hänt. Jag har vart utan min data i mer än en månad nu. Och den har inte startat eller något, och nu startar den som vanligt. Fyfan vad skönt! Nu slipper jag sitta inne på internet på min lilla iphone istället!

Nu ska jag fortsätta kolla på ballar av stål och sedan kolla på någon film, eftersom jag är hur pigg som helst nu eftersom jag har sovit hela dagen. Men min axel värker och det gör ju det hela mycket bättre. Jaja, färdigklagat vi hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0