hi again

tänkte slänga in ett litet inlägg eftersom jag inte har gjort det på ett bra tag nu. Ja, vad har jag gjort på dagarna då? Helt ärligt så vet jag inte, Haha. Denna veckan har jag varit läxfri och det har jag inte vart på kanske fem månader! Det har vart hur skönt som helst. Och jag och Paula har börjar vårt nya sociala liv. Vi har varit ute och träffat lite folk, och det ska bli mer. Vi ska ta upp kontakten med massa gammla vänner från både varberg, göteborg och mölnlycke! Och det känns skitkul! Dessutom har jag jobbat ganska mycket, and thats good. Men jag hatar att vänta på lönen... Och för tillfället längtar jag så himla mycket till sommarn. Det känns som att denna sommarn kommer bli en av dom bästa på länge. För jag och Paula har börjar umgås mer och vi har så sjukt kul tillsammans och vi har fina planer. Vi kommer vara i varberg lite grann i sommar och vi kommer ha skitkul, för vi kommer ha moped och träffa några vänner där. Sedan så ska kanske jag och patte trollrumpa till england, plus att vi kommer antagligen åka utomlands med patte o hennes family! Sen så ska vi också åka till danmark på någon grej, och jag ska checka om sofie ska med. För vi har också börjat umgås igen. Shit nu märker jag hur osocial jag verkligen har varit under vintern. Jag har bara legat hemma och tjockat mig, men mamma håller på o fixar gymkort så det känns nice! Sen så ska jag ju operera mitt knä inom sex veckor det känns ju mindre kul. Eftersom dom sa att benet kommer vara jättesvullet i flera veckor plus att jag kommer få tre fula ärr på knät. Jag är verkligen tveksam på om jag vill operera mig nu. Hade gärna väntat till hösten isället.
Men nu sitter jag och lyssnar på music på högsta volym, så det tänkte jag fortsätta med. Men vi kanske hörs senare!


PS, sorry för att ingen bild har kommit i de senaste inläggen men jag la in mina bilder härom dan och ja, vad ska jag säga? Jag har till 98% bara videosar på paula, alice och lovan som fular sig, filmar i sin näsa och sjunger your so ugly i wanna throw up on you. Haha, jag vet att jag har de normalaste vännerna but i still love them!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAH YOUR SO UGLY I WANNA THROW UP ON YOU!!!!!!

2010-04-03 @ 10:49:15
Postat av: paua

/PAULA :D:D:D:D:D

2010-04-03 @ 10:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0