i can take you there

Paula kommer hit till mig snart och då ska vi ut och träffa lite kompisar och så får vi se vad som händer. Igår jobbade jag halva dagen sen lite senare träffade jag Paula, totte, markus och sebbe. Så ni ser att jag och paula börjar bli lite mer sociala, haha! Och jag har sån himla ångest, för skolan börjar på måndag och på fredag har vi ett jättestort so-arbete och det verkar som att det avgör vårat slutbetyg. Även fast dom inte får göra så så är et ju självklart att dom gör så. Jag längtar verkligen tills jag går ut denna skitskolan, det är verkligen den dåligaste skolan jag nånsin sett. Och nu får jag åka till USA för mamma, måste bara övertala pappa, men jag tror jag kommer få! Kommer bli skitkul isåfall!
Jaja, vi hörs antagligen ikväll
kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0