kissekatten

Tjena mittbena.

Dagen har spenderats i stan med katta. Fy, vilket väder det har regnat hela dagen. Jaja, vi va inne i stan en stund och kikade i lite affärer. Jag fick hem en liten tunika jag kan visa er imorgon. Nu tänkte jag faktikst fixa mig inför natten och ta en tidig kväll, eftersom jag ska upp och jobba från morgon till kväll både imorgon och på torsdag. På lördag åker jag och katta till Borås för att shoppa lite. Jag har inte vart där på snart ett år så det ska bli kul faktiskt.

Jag ser även att nu när jag inte har bloggat på ett bra tag så finns det fortfarande ganska många besökare kvar så jag har funderat på att kanske ta tag i bloggningen igen. Eller vad säger ni? Fast då ska jag försöka att blogga om lite mer än min vardag och med mycket bilder. Men just nu så går skolan faktikst först eftersom det bara är ca två och en halv månad kvar av åttan, och jag vill verkligen höja mig i flera ämen. Just nu så ligger jag ganska bra till men jag vill höja mig ännu mer eftersom jag kanske ska åka till usa och plugga istället för gymnasiet. Jag tror inte jag har berättat det för er men jag skulle kunna göra ett inlägg och berätta lite.

 

Förresten när man väl ska försöka bli mer nyttig varför är det då sötsuget kommer fram? Åhhhh, jag blir galen här hemma och vi har inget socker hemma just nu!!


old picture


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0