knallblå tröja

Hello my dear friends.

Dagen har bestått av att stå bakom disken på mölnlyucke trä och ta betalt och svarat i telefon frå kl 10-17.
Puuhh, ja så därav ingen uppdatering. Samma visa gäller även imorgon. Så någon dagens outfit får ni inte om ni inte vill se ett par svarta leggins och en knallblå tröja där det står mölnlycke trä på...
Och ja, jag har verkligen bloggtorka jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.
Jag funderar på att färga håret svart/brunt ungefär?
Vad tycker ni ?
och förresten jag ska operar mig den 21 APRIL!!!

Panik!

Nej, asså fy vilket tråkigt inlägg ni behöver bara läsa det om ni vill....

Förresten idag har jag faktiskt tagit tuppen ur röven och blivit nyttig, och jag ska verkligen hålla det och klara det! Och mamma har gått med på att vi ska laga nyttig mat, och att vi ska börja gymma. Och det är det bästa med att när jag ska operera mitt knä så redan efter ca två veckor så får jag börja gymma. Men som ni kanske förstår så har jag förbud för springbandet och jag tror helt ärligt att jag vill hålla mig borta från det eftersom det faktiskt är springbandet som orsakat att jag måste operera mitt knä och att jag nästan inte hade några framtänder förr snart ett år sen. Tack godegud att jag fick behålla dom!

 

Men nu ska jag dejta sängen eftersom jag ska upp och jobba tidigt imorgon,och är det fint väder på morgonen så ska jag börja min springtur imorron! God natt gott folk!

See you tomorrow!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0