my day in words

Idag har jag stått bakom disken precis som igår. Ja, fast det var helt dött idag så jag har inte gjort så mycket mer än att ta betalt av de få kunder som var där och rensat fakturor. Och sen då....? Ja, sen har jag inte gjort något speciellt. Imorgon blir det samma sak fast från 11-15 så det är ganska skönt. Sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra, ska antagligen träffa min kära vän Sofie. På lördag blir det borås med katta om inte jag ska ta kökort till moppen då, får reda på det imorron. Så imorgon ska jag försöka hålla er lite mer uppdaterade eftersom det blir lite tight med tid när jag jobbar.
Men ni får ha en trevlig torsdagskväll, shit jag får panik nu när jag hör torsdag....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0