hell yeah, jag har tråkigt

Kan verkligen inte sova, märks det?

År 2009 så..

Vilken klass gick du i - 7an och 8an
Vad hade du för hårfärg - blondt sen brunt
Hur lång var du - 1,65?
vem var du kär i - haha, fråga paula
Hade du nån Pojk/flickvän - jupp
Vad brukade du göra på fritiden - dansa, chilla på kaxet
Vilka umgicks du med - alla möjliga
Var allt Bättre då - nja
Skulle du vilja gå tbx dit - för en dag ja
Har du förändrats - haha,verkligen

Nu:
Vilken klass går du i -
9an
Vad har du för hårfärg - darkbrown
Hur lång är du? - 1.67
Vem är du kär i - nobody
Har du nån Pojk/flickvän - nope
Vad brukar du göra på fritiden - allt jag känner för
Vilka umgås du med - oj, massa
Hur ser du ut - kolla fb


Har du:
Kysst någon -
Ja
sovit brevid någon med samma kön - Ja
sovit brevid nån med motsatt kön - Ja
slagit ner nån - Nej
Ljugit för en bra vän - nej
Svikit någon - det hoppas jag inte

Vem:
Skrev du senast till på msn -
pauli i think
Kramade du senast - pauli
sov du hos senast - någon thailändares hus i malta.
Vill du vara just nu - ?
Ringde dig senast - mami

Vad:
Drack du senast -
aqua
Köpte du senast - cola med alice........
Gjorde du igår - kollade satc2
ska du göra imorn - träffa amigos
Vill du göra just nu- sova
Åt du senast - kladdkaka
Är närmast dig som är rosa - någon tröja på klädstången



Kärlek :
Du är kär nu -
nej
Du har sårat nån så den började gråta - det hoppas jag inte
Nån har sårat dig så du börjat gråta - nej

Ärlighet:
Du har gjort nått som du lovat nån annan att inte göra -
Ja
Jag har gjort något som jag har lovat mig själv att inte göra - Ja
Jag har smugut ut utan lov - Ja
Jag har ljugit för mina föräldrar vart jag är - ja
Jag har en hemlighet som ingen vet om - Ja
Jag har fuskat i ett spel - ABSOLUT INTE.....
jag har struntat i ett prov - naaaaaaaaj

Dåliga Tider:
Jag har skadat mig sjäv -
inte med flit
Jag har druckit alkohol - Ja
Jag har tagit medecier mot drepression - Nej
Jag har sovit en hel dag utan att behövt det - Ja
Jag har vaknat gråtande - nej
Jag har somnat gråtande - Ja

Harregud nu blev jag trött i skallen. Så nu kan jag säkert sova, great!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0