helt ärligt

Så måste jag lära migg att gå o lägga mig på nätterna. Skolan kommer ju aldrig funka omjag ska sitta uppe till fyra varje natt. Ändå vaknar jag åtta men somnar om till tolv istället.
Och just det en annan grej. Jag funderar på att verkligen börja blogga igen. Just nu slänger jag bara in nåt inlägg när jag känner för det. Men funderar på att börja på ¨heltid¨ igen. Det var liksom så kul o blogga bara man har tid för det. Denna gången blir det nog inte lika personligt, skriver väl lite om vad jag gör osv. Men det ska bli mer mode o sån skit. Känns helt onödigt o sitta och berätta vad jag gör på dagarna, visst har man gort nåt kul så fine men helt ärligt tror jag inte nån bryr sig.
Så vad säger ni? Ska vi köra igång igen?
Jag säger bara let's go!


Say hello to malata bitch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0