snaart jul

Om två dagar är det juuul. Och det betyder att det är den 22 dec idag o lilla pulis födelsedag! Grattis stumpan äntligen får du cykla utan hjälm, men än så vågar jag nog inte skriva mohaha tror hon blir lite sur annars...(you know what i mean). Idag har jag sovit halva dan o handlat julklappar så nu e alla klara. Kan inte skriva vad eftersom att mina päron tyvärr läser min blogg ibland. Sen har jag varit hos filip o han åker bort imon... buhuuu :(
ska snart dejta min säääng för imorgon blir det liseberg och pepparkaksbak.
kul inlägg?
svar: nej.
men det får funkaaaaaaaa. blääääääää
ps, ofta inte ni blev sugna på att se ett päron till farsa firar jul????? värsta julstämningen ju. Nu vet ni vad min kväll blir av!
gooood juuuuuuuuul!
passar på att lägga in en bild på VÄRLDENS BÄSTA!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0