at home

Kom precis hem efter en heldag hemma hos Ronja! Imorgon drar jag iväg till stockholm under helgen och kommer därför inte säkert att uppdatera men om jag hinner/kan så ska jag försöka. Kan testa från pappas iphone, har försökt innan men det har inte funkat. Ja, jag känner mig sjukt bra just nu. Jag har inte packat, inte dushat inte ätit middag inte gjort någonting för imorron! Jaja, jag får försöka packa så snabbt jag kan. Och jag måste även fixa mina naglar etfersom jag skulle gjort gelenaglar men samma dag jag skulle fixa dom sa nageltjejen upp sig! Haha, förstår ni vilken otur? Och nu är det nästan ingen som gör det i mölnlycke längre så jag får fixa tid i stan eller något! Ska även försöka hinna ta en fika med sophia på condecco för dom stänger 10, men det är inte säkert jag hinner. Åh, jag har saknat den fisen och nu när vi börjat umgås så ska jag iväg!
Jag ska försöka lägga upp en bild på sminkningen sen från igår, men det är inte säkert att bilderna blev så bra för jag hann bara ta ungefär tre stycken eftersom kameran dog, så den står på laddning nu!

Vi hörs snart! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0