gäsp

Jag skulle precis blogga när jag kom hem från skolan men slumrade till direkt, och vaknade för kanske tio minuter sen. Och självklart glömde jag var jag skulle skriva. Förlåt om det inte kommer så mycket bilder just nu men alla mina bilder försvann ju i datan och det finns liksom inte så myclet o ta kort på just nu. För man är inte ute lika ofta och i skolans så händer det i stort sätt ingenting just nu. Så jäkla tråkigt!
Och jag kan bara säga en sak, min skola är den mest veliga skolan som någonsinn existerat! Ena stunden ska vi ha någon tunering andra ska vi inte, ena stunden ska vi ha lektion andra inte osv. Kan dom inte åtminstonde skicka ett mejl hur dagarna är upplagda istället för att säga till en person som sedan ska skicka det vidare till ca 100 pers.

Åh, jag vill ha vår/sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0