sjuk

Är fortfarande sjuk,och känner mig inte bättre. tyvärr. Skulle iväg till dansen förut för att kolla på men kom inte in. Efter tio år i mvd så tänker jag sluta! Den jävla kärringen har varit lika otrevlig sedan jag var fem år! Jag slutar pga av henne, hoppas hon e nöjd över att ha förlorat 2500 spänn. Får se om jag ens fortsätter i hiphopen. Tur att jag och mamma ska börja gymma iallafall, där man hoppas att personalen är trevliga!
Tänkte gå och lägga mig snart eftersom jag är jättetrött.

Kommentarer
Postat av: aanette

SATS i Mölnlycke är riktigt bra!

Jag tränar där.

Där är personalen jättetrevliga :)

2010-02-05 @ 15:33:56
URL: http://aanettehusum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0