tillbaka till vardagen

Nu är man tillbaka i vardagen och jag rent ut sagt hatar den! Jag skulle kunna stanna i stockholm i minst en vevka till! Idag började skolan iallafall och lika velig som vanligt! Vi hade inställda lektioner mm. så jag alice lovan och paula gick och fikade en stund. Sedan åkte jag och mamma in till stan och skulle köpa ett par skor från blundstone men dom fanns bara i brunt och jag ville ha svart så dom beställde dom sista i hela sverige till mig! Haha, dom kommer på torsdag iallafall. Och jag är glad för jag har städat rummet och det är jätteskönt, packat upp efter sthlm, och alla min afavvopogram kommer på tv ikväll! Jag sitter bänkad med tjockpankaka till middag!
se you lator aligator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0