we all need summer.

Åhhhhh, jag blir galen på där här jäkla skitvädret! Det gör så man blir både sur och trött. Varje dag efter skolan så däckar jag i soffan! Det e sjukt, det kan la åtminstonde bli vår. Men jag har faktiskt fixat en grym grej idag, eftersom jag ska operera mina knän som jag tror att jag inte har sagt faktiskt så har jag fixat överskåp i skolan nu! Eftersom jag har underskåp och alltid sätter mig på huk när man ska hämta något, men det får jag inte göra och det har jag verkligen mörkt varför. Shit, jag satte mig en dag på hik och man verkligen hörde hur knät knäcktes och jag kunde sedan inte ställa mig upp det gjorde så jäkla ont! Och nu händer det oftare och oftare, för ni som undrar så är det miniskern i mina knän som är sönder.Miniskern är en broksskiva som sitter mellan leden för att få den att röra sig lättare och enda sättet att få den bra är att opperera. Haha, det lät ju bra mycket bättre när läkarn sa att nemen det är inte så farligt som går bara inte med en liten rakhyvel och fixar lite inne i knät! haha. Men det bästa är iallafall att redan efter två veckor efter operation kan man börja träna igen! Men det allra bästa är väl att jag får månadskort av försäkringen varje månad plus att jag kommer få skoltaxi när jaghar opererat mig! Mohaha..



jag vill kunna gå runt i shorts igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0