bad day

Som sagt jag trodde jag hade kommit undan, men icke sa nicke. Jag blev nerkastad med chokladpudding idag istället. Och jag sa att dom inte fick kasta på jackan och väskan, men mina vänner är så smarta och gör det ändå... Trodde jag skulle få säga r.i.p till min lovley longchmp men efter ett flitigt tvättande så gick det äntligen bort. Bäst för er.. haha! Fick doc skippa gympan och åka hem o ta en ducsh istället.
Plus att jag skulle gjort mina naglar igår men den där nageltanten ringde inte och vägrade att svara när man ringde. Jaha, mamma skulle fixa ny tid på ett annat ställe istället!
Ja, som ni märker så skriver jag om lite olika saker nu i ett och samma inlägg, men som ni vet det tar hundra år att publicera ett inlägg på denna datan så vi får köra allt i ett inlägg!

Men nu kära läsare ska jag ner och fixa mig in för natten, så vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0