biodag

Efter skolan idag drog jag och katta en snabbis till läkaren skulle kolla upp mitt knä och det är antagligen miniskern som är sönder. Så kommer antagligen få operera knät. Jaja, sedan drog vi in till stan oc gick runt lite medans vi väntade på bion. Haha, och så bokade vi film och när vi ska gå in inser vi att vi hade bokat på fel biograf så vi får gå och boka om biljetterna. Haha! Sedan hade vi kul på stan efterråt och vi tog lite bilder med kattas tele eftersom jag hade kameran hemma. Och när jag kom hem hade min data kommit och vafan ser jag ? ALLA FUCKING BILDER ÄR BORTA!!! Jag bli galen.
Ja, tyvärr har jag ju inga bilder förens jag får dom av katta men ni får ha en trevlig fredagskäll!

Kommentarer
Postat av: blää

du får dom aldrig innan jag har betalat dig! ;(

2010-01-23 @ 21:47:01
URL: http://kattastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0