lugg

Jag sitter och funderar väldigt mycket på om jag ska klippa lugg?
Jag tycker det är skitsnyggt men jag vet inte hur jag skulle se ut i det. Men i värsta fall så kan man ju göra om den till en snelugg eftersom jag vill ha en som slutar nedanför ögonbrynen och början på ögonlocken ungefär. Harregud jag vet verkligen inte vad jag ska göra, för jag tycker att mitt hår är så himla och jag menar verkligen skit tråkigt! Jag har helt raklångt hår med en utväxt snelugg. Och ja jag har funderat på och klippa upp men ska vänta med det tills håret blir lite längre. Så jag tänkte bara en liten förändring, och ioförsej så är ju lugg det minsta man kan göra och är väldigt lätt att ta bort om man inte blir nöjd. Men nu efter att ha kollat runt lite så tror jag faktiskt jag ska slå till. Jag ska till frisören ganska snart och färga håret lite mörkare men med minde röda pigement i eftersom jag har tröttnat lite på det. Så ja tror att de blir en mörk chokladbrun färg. Ni får gärna säga vad ni tycker, eftersom jag har sån beslutsångest!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0