shopping

Har duschat och är redo för natten men innan skulle tydligen jag och pappa kolla på någon film från andra världskriget, haha det är pappas största intresse typ vi får la se om den e bra. Imorgon är det skola för min del efter att jag har legat deckad halva förra veckan men jag börjar bli bättre nu, nu ör det bara den förbannade näsan som rinner dygnet runt.
Var iväg på en liten shoppingrunda idag efter panik-byxor. Haha, känner att jag måste börja förbättra på jeansförrådet. Fast jag annvänder mest leggins men efter att jag på något sätt råkade dra söner gylfen på två par byxor i förra veckan så dom får åka...

hittade inga speciellt snygga jeans idag, vart tar alla vägen? Så det fick bli 

två enkla från bik bok tills jag hittar snyggare. Jag hittade doc ett par skitsnygga fornarinajeans som jag skulle köpt, men baken var för stor haha!


Och ett par "ridbyxor" som dom kallas och en jeansskjorta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0