längesen

Nu var det riktigt längesen jag bloggade. Har inte kunnat pga atta lla datorer har haft virus och min startar inte... och det går inte att blogga från iphone. Sen har inte humöret vart på topp heller. Nu funkar bara den stora datan, men den är seg som fan. Men jag ska försöka blogga, för jag ser att jag håller på att tappa läsare. Ikväll ska jag bara ligga hemma och inte göra något. Imorgon ska jag jobba fram till två, sedan hade jag tänkt att ta tag i mitt liv och göra något. Och på söndag blir det antagligen bio med paula, och vi hade tänkt o dra tag i alla gammla kompisar som vi inte har träffat på ett bra tag, så om det är någon som vill haka på så säg till!
Vi hörs senare!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0