home

asnice prao idag! känns som gammla tider när jag och paula stog och packade godis varje torsdag. Igår var jag och kollade på sofies dansuppvisning, fattar ni hur sugen man blir på och dansa eller? Jag var tvungen att hoppa av denna terminen eftersom jag opererade knät men nästa år är jag tillbaka! Efterråt gick vi runt lite på liseberg det känndes verkligen som sommar. Och vet ni? Jag och sofie ska på språkresa nästa sommar till USA, som en början innan jag ska plugga i usa i tvåan. Asbra, hittade ett pogram då man är i både Los Angeles och åker sedan till New York, fattar ni va bra plus att då behöver man inte gå i skolan där utan man gör utflykter istället och tränar engelskan där istället!! Göttgött, nu ska jag ner och äta

See you later aligator


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0