my day in words

Sitter och lyssnar på musik och ska snart duscha. Idag har jag jobbat, ska göra det imon också sen på torsdag drar jag iväg till varberg och min kära Sofie följer med denna gången. Tror det kommer bli riktigt kul, våra sysslingar är där och paula och alice kommer också ner. Har fått mitt sommarshema så nu vet jag när jag ska jobba i sommar och shemat är muy bien! Jag har även kollat på lite kläder till skolabslutningen. Jag vill inte ha en vit klänning som de flesta och som man har haft varje år och jag hittade en jättesnygg från MANGO som jag tror jag ska köpa, ska kolla vidare lite också ifall jag hittar något ännu bättre! Och vet ni? Idag var mamma och köpte gymkort på sats men eftersom jag är under 16 måste jag gå en typ inlärningskurs och det var fullbokat så jag fick tid om två veckor.... fattar ni TVÅ VECKOR! Jag vill ju börja nu, jaja jag får la gå ut och springa och träna hemma sålänge. Men om två veckor dådå!
Jaja, nu ska jag duscha

see you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0