ett tag sen...

var det nu. Haft dömycket i skolan ska försöka komma igång igen. Sitter o har precis pluggat klart ska snart dra mig in till mami o kolla på tv. Får ju passa på när pappa spelar hockey... ;)
Såg att man kan ha tidsinställda inlägg nu toppen snoppen! Såååååå skööööönt att jag e ledig på fredag o att det sen är loooov. Aldrig längtat så mycket, vill bara ha jul. Tänk va mysigt man e ledig det snöar, pepparkakor o myyys. Jaja nu ska jag  sluta babbla. Har förresten vart i lidköping över helgen nice! Vi hyrde ett spa shoppade osv. Kan visa vad jag shoppade någon dag!
puss o hej leverpastej
ska även ta o ladda min kamera så de blir lite variation med bilder.
tröjan är köpt på mq i lidköping där fick jag med ett ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0