omg

hahaha, harregud jag sitter o asgarvar för mig själv här nu, detta måste i bara höra!
Jag skulle köra hem katta idag efter skolan så vi står o låser upp moppen o fixar lite så kommer andreas där med sin crossmoppe o katta ba åhhh, jag har kört cross i flera år kan inte jag få testa din moppe?
O han ba jaja. Så när on väl börjar köra krånglar hon med växlarna o kör fort som fan emot mig o inser att den inte har några handbromsar o har inte en tanke på fotbromsen o fortsätter köra mot mig så jag slänger mig över min moppe så både jag o den trillar o då fastnar mina leggins i handskydden på hennes moppe. Haha, sen trillar hon på en gräsmatta o ligger med den över sig o fortsätter gasa. Så jävla kul för när jag ställer mig upp så står plötsligt halva skolan där o asgarvar. O där står jag med mina leggins som bara är ett stort hål över hela röven o trosorna gick till o med sönder så jävla kul kan inte sluta skratta ärligt!!!!
HAHAHAHAHAHAHA, vänta lite HAHAHAHAHAHAHA
Haha var tvungen att hålla för det sista hålet ;)

Kommentarer
Postat av: aadw

damn sexy:O

2010-10-08 @ 19:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0