10 sanningar

Tänkte köra en "10 sanningar om mig"
  1. Jag älskar och dagdrömma. Jag dagdrömmer hela tiden, fråga mina vänner så säger dom att jag e helt psyko för jag är i min egna lilla värld. Hehe folk som inte känner mig tror nog att jag är sjuk...
  2. Jag älskar att sjunga jättehögt. Dock sjunger jag som en kratta, så det blir mest när jag är hemma själv...(stackars grannarna)
  3. Jag är beroende av kladdkaka. Denna veckan har jag säkert gjort 4 st. Det är min och Filips specialitet.
  4. Har en väldig beslutångest över mitt hår. Jag älskar att vara mörk brunett, vilket jag är naturligt men känner för en förändring. Har vart blond en gång i tiden men skulle nu vilja vara lite rågblond/ljusbrun. Grejen är dock att mitt hår kommer ta rejält med stryk... Vad tycker ni?
  5. Kan inte gå hemmifrån utan mitt halsband och mina örhängen som jag har fått av Filip. ♥
  6. Ska nu börja handel på hulebäck med inrikting administrativ handel. Ska bli en riktig buisnesswoman nu hehe...
  7. Jag har alltid kalla fötter och har haft det hela mitt liv. Iskalla alltså.
  8. Skulle egentligen flyttat till skövde nu och gått inriktning SOS och sedan läsa till polis. Men planerna ändrades som tur är, hur skulle jag klara mig utan Filip?
  9. Har aldrig gått utan nagelack eller gelenaglar på ca 6 år!
  10. Det finns ingen jag älskar så mycket som Filip! Han är mitt allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0