gymnasiet

hello där. Har inte bloggat på några dagar för inspirationen har vart på noll. Kommer inte heller alltid blogga varjedag utan det gör jag när jag känner för det :)
Idag började skolan då. Tror min klass kommer bli ganska bra iaf. Känner ju inte så många ännu men blir nog bättre sen när man lärt känna alla. Så jaa, det känns lite konstigt me kul ändå. Ikväll var jag även med min älskling och vi kollade på film o lite så. Love him!
Ja nu är det skola framöver så jag får nog hoppa i säng nu eftersom jag knappt sov natt inatt för att amelia snarkade så mycket!!!!!!! fyyy på dig.... hehe ne amelia DET GÖR INGET
okej, jaja ha det bra byeeeeeee

Kommentarer
Postat av: amelia

ah snällt snigeltjejen

2011-08-18 @ 16:55:47
URL: http://aess.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0