hallå i stugan

det var ett tag sen... Har inga tankar på o börja blogga igen så det blir något inlägg när jag känner för det. Sen sist har ag vart i varberg till o från i typ 3-4 veckor.... oh god så tråååkigt hate it! men jaja nu är jag hemma och väntar på min älskling som jag ska träffa idag eftersom vi har vart i ihop i 8 månader nu! gud vad jag älskar den pöjken va! Jag har just nu målat naglarna lockat håret o fixat lite... dont ask me why!? Funderar på o slänga ihop en sen lunch framför en riktig tjejfilm medans jag väntar på fillefille. Sen ska jag nog övertala honom att åka o hyra en film och göra kladdkaka våran speciallitet hehe. okej jag e tjock men det får du stå ut med whaalallalalalaallala blaaaaa nu vet jag inte vad jag ska skriva mer
sålänge kan jag ju bjussa på några härliga bilder jag nyss hittade på min dator hehe enjoy
haha youre the best!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0