varje dag

Eftersom jag inte vet vad jag ska blogga om så kör vi en ny sånhär lista man gör varje dag.


1. 10 fakta om mig
  • Jag heter Amanda Linnea Högberg
  • Jag är 16 år och 167 cm kort.
  • Jag vor i göteborg, mölnlycke för att vara exakt
  • Jag hatar höjder och spindlar
  • Jag älskar min pojkvän mer än allt!
  • Helt ärligt så hatar jag skolan, trivs inte i den miljön
  • Jag vill bli egen företagare eller polis
  • Jag älskar massage och att mysa med filip
  • Jag slog nästan ut mina framtänder för två år sen
  • Mitt drömjobb är att jobba med mode i new york
2. Min favoritfilm
3. Mina nyårslöften
4. Framtidsplaner
5. Mitt favoritplagg
6. Mitt första djur
7. Tanken bakom mitt bloggnamn
8. Bloggar jag följer
9. I min väska
10. Kärlek (förhållande?)
11. Min klass
12. Planer för sommaren
13. Det här får mig att gråta
14. Musik
15. Den här veckan
16. Det första jag gör när jag kommer hem
17. Detta hade jag på mig idag
18. Mina rädslor
19. Min famlij
20. Min favoritglass
21. En bild på mej som reflekterar min personlighet
22. Smycken
23. Det inlägget i bloggen du gillar mest
24. Om jag vann en miljon
25. Träning/Sport


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0