heeej

hejsan!
idag var jag i skolan som vanligt.... dock var det sista dagen med handel vilket jag faktiskt inte visste. Gick upp till syon bara för o prata om jag ville byta o då var rektorn redan där och pratade OM mig!! O så sa dom att dom hade en plats åt mig på ekonomi! Gissa om jag blev glad?!?
Jaja, sedan åkte jag in till stan med kattiz o ammiz o vi gick runt lite o jag fick med mig en cape o en tröja med krimskrams! hehehehihihih. Imorgon blir det allum med pappsen då jag ska lura på han massa kläder mohahaha.
Sen ska världens bästa pojkvän sova här som åker utomland nästa vecka!! (hoppas det regnar på er) (avundsjuk? nej absolut inte)  Dock komme rjag ha såååååå mycket plugg nästa vecka....
hehe, är redan lite nervös... mobbad tjej kommer till helt ny klass.... tur att jag har lovis o alle!!
Nu ska jag kolla på film för jag e trött.
hejdo
supercoola jag en fredagskväll.
(behöver jag påminna att jag måste springa förbi meddo imon?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0