hules kick off

Tjabba!
Hemskt att säga det men jag vaknade halv 2!!!!!!
shiiiitttt. Jaja, igår var det hules kick off o jag säger som dom flesta = nya gothia discot.
Haha, men det var helt ok. Dock hade vi väldigt kul innan. Då vi först var hemma hos carro och träffade sofie o massa som jag förövrigt inte träffat på 1 år!! Sen drog vi hem till andrea där det var massa folk och ja vi hade kul! Känns så bra att byta till ekonomi då alla är sååå snälla!
Jaja, just nu så har jag ett stort dilemma. Antingen åker jag in själv till stan och shoppar (det behövs verkligen) eller så stannar jag hemma o bakar bullar. Haha, gärna in till stan men har inte orken! hahaha o bullar e så gott. jaja jag slänger upp en update senare om mitt val! hehe
ha en bra dag!
Bilder från gårkvällen snodda av amme.
Jag,alice, amme, kattiz, alicia, felicia,naomi o tina!
o tänk att jag kom ihåg alla namn! thumbs up!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0