sunday

Tooodels!
Har inget sug på att blogga nu, men som jag sa jag gör det när jag känner för det.
Har precis fixat ansiktet med peeling mask osv. Målat naglarna har jag också gjort. Gött kött hehehe.
Idag har jag vart med världens bästa filip! Vi har inte gjort så mycket myst lite granna oså. Sen skulle han träffa sina kompisar så jag trökade hemma. mobbad som jag var satt jag och kolla på bingolotto med mamsen o sebbis. Imorgon går jag från tio till halv tolv. sååå sköönt. och på onsdag är det studiedag och då blir det antagligen ansiktbehandling med kattiz, amelia och charlotte. Nice bajs. Nu ska jag göra något o äta och kolla på jersey shore. Är jääääääättttehungrig även fast jag har ätit som en häst hela kvällen.... tjejer assså eheheheheh okej damp. Måste förresten säga att gymnasiet är som att börja 7an igen. allt är sååå lättt. Skulle läsa en bok i några veckor den gick på två dagar har engelska glosor som across,stare, drive,amazement.... vad e dethär? himmlen eller? hahaha. Men det e sköönt. nu har jag sån överenergi att jag bara skriver massa skit. jaja,.
God natt mina sköna!
söta tjejor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0