050712

Hello readers, 
 
Vaknade för en stund sen och har precis käka frulle. Idag blir det sooooola för hela slanten sen lite senare blir det ett mördarpass på gymmet och ikväll blir det myys med världens bästa Filip! 
Som jag skrev igår så gick vi på Madonna lite spontant. Jag är ju inget direkt fan av henne men showen var faktiskt bättre än vad jag förväntat mig, så det var rätt kul faktiskt. Typiskt nog dog alla våra mobiler så det blev tyvärr inga kort... 
 
Men nu får ni hjälpa mig lite, vad ska jag blogga om?????
 
ni får en bild på sötnosen

Kommentarer
Postat av: Filip

Tycker det hade varit förträffligt om du hade börjat blogga om olika gröt-sorter

2012-07-05 @ 21:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0