clean face

Hellu allihopa.
Idag känns det bara som en såndär skittråkig dag, antagligen pga vädret. Hatar regn o grått. Idag har jag gymmat en timme och köpt lite ansiktsprodukter. Ända sen jag började träna så har min hy börjat krångla lite, skitirriterande då jag alltid haft jättebra hy. Jag har aldrig haft problem med finnar, pormaskar eller något sånt. Och när jag tränar så blir jag jättefet i t-zonen. Har hört att det är vanligt vid styrketräning. Jaja, får väl hoppas på att lite bättre produkter gör susen, hehe. 
 
Ikväll orkar jag faktiskt inte göra något speciellt och vi får ändå besök så det blir en skön hemmakväll idag. 
DET SUGER också att Filip åkte till smögen imorse, speciellt nu när det e så dåligt väder. Det är ju nu jag bara bill hyra en film och baka kladdkaka och mysa med dig!!!!
 
 
Jag tror inte ni vill ha en svettig bild nu så ni får en på mig och världens sötaste kusin Ludde.
 
 

Kommentarer
Postat av: Olivia Nevelin

Hej! Tack för din fina kommentar på min blogg :) brukar inte svara folk! Men kan ju ändå slänga iväg ett tack :) hehe

Svar: Åhh, var kul att du svarade! Lycka till med allt! kram :)
amandalh [email protected]

2012-09-02 @ 20:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0