kommentarer

Har fått en en del kommentarer om att jag ska börja blogga igem, hehe trodde inte det var någon som läste min blogg längre, men det fanns visst några. Så jag tänkte såhär, att jag bloggar när jag har tid men det är inget jag prioriterar i första hand direkt.
Anyway, Idag har jag vart i skuuuulääään och det var inte najs. För att nu är jag ännu mer stressad, ska hålla tal i svenska nationella om relationer, och what the fuck ska man prata om?? plus typ världshistoriens största historiaprov känns det som... School is killing me... jaja, bara två år kvar tagga! (eller inte) Sen ikväll har jag vart med min underbaraste filip som jag älskar mest av allt på denna jord. Och ja nu blir det väl gosa med lilla rossi och dyka ner i historiens tid...(kill me....)
okej, jag ser jättemini ut där menmen...
hehe känns som alla mina inlägg blir rätt flummiga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0