ruuubrrriiiikkkk

Heeeej, det var ett tag sen.
Vet inte varför jag bloggar men har sjukt tråkigt för jag har superpollenallergi och är hemma idag och rossi sover så... För er som inte vet vem rossi är så tog vi hem en lite hundvalp för typ tre dagar sen. Min familjs bästa vänner har djuraffären i mölnlycke där jag också jobbar och dom föder upp shih tzu och så var vi på middag hos dom och blev så kära i denna lilla råttan. Hehe, så ja vi tog hem han. Men eftersom han bara är 9 veckor så äter, bajsar, sover är det enda han gör... Jaja, ska börja göra iordning här hemma och mig själv för den delen och plugga lite spanish och sen får jag se vad som händer. finns ju inte så mycket att göra men jag taggar gran canaria nästa vecka med sophia!!
Lilla Rossi! (dock saknar jag min eddie, men han har det bättre hos mormor den gamlingen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0