stress

tjääääääääna.
just nu är allt stressigt men det fixar sig. Som jag sagt innan har jag altså två nationella prov nästa vecka, paniik måste få A på don för i så fall får jag A i kurserna! Plus ett feeeetttt hi-prov och spanka muntligt. So yeaah, here we go plugghäst. Skulle iväg till slottskogen ikväll med ett par vänner men fick skippa det pga av allt jävla plugg....
Anyway, igår var jag och sophia inne på fritidsresor i stan och betalade vår resa, så vi åker på fredag, sååå skönt med sol och värme! Imon ska jag träffa min älskling och se vad som händer.
Asså gaaah allt känns stressigt och rörigt som plus på allt så är jag hemma två dagar efter spanien och sedan drar jag till stockholm med klassen så jaaa, hoppas jag hittar lite vårkläder där iallafall för det behövs! Har levt som en sosse det senaste (skämtosido) så ja lite nytt skulle behövas. Jaja, nu ska jag krypa ner jämte rossi som snarkar och kolla på någon bra film. Väääldigt långt inlägg, ska faktiskt försöka få in lite "roligare" inlägg med.
Ha det som man brukar säga! '

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0