Paula syyyyyyyster <333333333

Altså det e nu så att paula skulle sluta blogga, men tror ni att en liten hagga som hon kan motstå frestelsen? Nicht trodde väl det. Och smart som jag är så hittade jag ju hennes nya blogg. MEEEEEEN, nu tänkte jag ifrågasätta henne.....mohahaha
 
Vaddå att ponchos borde förbjudas, jag förstår inte???? jag har en jätteprima som jag inte alls velat slänga hur länge som helst. VADDDÅÅÅÅÅÅ?????
 
  
Sen syyyystrar som man e titta vad jag hitta, e vi tvillingar nu eller??? hihihihi
 
puss o smek 

Kommentarer
Postat av: PAULALALALALALAL

HAHAHA HATAR DIG!!!! (och din poncho)



<3333333333333

2012-09-05 @ 21:28:45
URL: http://paulaw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0